Re: Co jest z Vortexami 2?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 02:35:33 MET DST

-~*Paweł Handzlik*~- <da whatever>

>Ostatnio rozgladlem sie za nowa karta muz. i nawet znalazlem cos, co mi
>odpowiadalo (Aureal SQ2500), ale...
>No wlasnie...od jakichs 2 tyg. nie ma tej karty chyba w zadnej hurtowni!
>Malo tego - trudno dostac cokolwiek na Vortexie2. Bylem w kilku sklepach
>(mieszkm w Bielsku) - to samo, szukalem w i-necie i nic...
>Czy ktos moze wie co sie dzieje, ewentualnie kiedy karta pojawi sie
>znowu w sprzedazy w Polsce (najlepiej poludniowej) i w jakiej cenie
>(jedna bielska firma oferowala ja za 230PLN!).

Powod jest prosty - firma Aureal od kilku dni jest juz calkowicie
zamknieta a wiec nie nalezy sie spodziewac nowych dostaw kart opartych na
ukladach Vortex a takze nowych sterownikow do nich czy tez dalszego
rozwoju technologii A3D. Jesli jednak ci to nie przeszkadza to Cadena
Systems ma najprawdopodobniej jeszcze w magazynach Diamonda MX300.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."