Odp: Jaka dobra 17" ew 19" ?(długie)

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 23:51:01 MET DST

Jasne, ale jak to ,,udowodnić" Panu Ryszardowi Zakrzewskiemu,
z którym miałem (wątpliwą) przyjemność ,,przeprowadzić"
rozmowę telefoniczną. :)
Zresztą... Monitor posiada już ślady ,,fizycznej" destrukcji...
Porysowane szkło (antyrefleksy?) kineskopu, więc... :):):)

Około 320 mm w poziomie na 1024 daje .3125 na pionową kreseczkę. :)
Około 240 mm w pionie na 768 daje .3125 na poziomą kreseczkę. :) :)
Czyli jak coś się ,,rozjedzie" -- to już ponad .3 mm?
Ależ to dane z obliczeń, a nie z czystej empirii bezypośredniej*. :)
Myślę, że raczej przecierpię ten monitor i jego ,,sympatyczny" serwis.

(chodzi mi tutaj nie o wady konwergencji, ale o fatalnawą geo :(:( )

Też (i to od serca) pozdrawiam. :)
I (też od serca) odradzam każdemu iiyamę. :)
Jak Ktoś nie wierzy w te ,,normy" -- wyślę skan z Monitorpass,
gdzie te ,,normy" są opisane. :) Gdybym miał te ,,normy" w swoich łapkach
przed podjęciem tej fatalnej decyzji -- raczej bym rechotał ze śmiechu. :)
(albo bym uznał, że chodzi o promile)

LC.
* bezypośredniość -- defy przyślę inną razą. :)