Trzaski w glosnikach

Autor: Marcin Laska (marclon_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 13:08:51 MET DST

Mam win98 i win 2000prof. Komputerek ma plyte shuttle hot569 i procek amd
k62-400. Wlozona jest karta dzwiekowa Aztech sound galaxy waverider 32+(bez
3d) w slot ISA. Do tego jest cd-rom lg 36x. Nie wiem dlaczego, ale po
wlaczeniu (obojetne ktorego) w glosnikach slyczhac szum. Do tego slychac jak
np. rozpedza sie cd-rom, jak przewijam paski(koleczkiem w myszy) itp.
rzeczy. Nie wiem czy jest to wina obudowy(stara at robiona przez
optimusa-mini tower) czy systemu czy sprzetu. Gdy wycisze calkowicie
cd-rom(glosniczek) to przestaje szumiec gdy on chodzi(nie slychac
rozkrecania). Zeby wogole nie szumialo to musze calkiem wszystko
powyciszac(a to troche bez sensu). Glosniki sa noname(advanced power) ale
przed modernizacja kompa czegos takiego nie bylo(na tej samej karcie
muszycznej).
Jaki jest zatem powod?
Z gory dzieki za odpowiedzi.