Re: LPT2

Autor: Roman Rogóż (romek_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 15:12:51 MET DST

Napisz coś więcej jak przechwyciłeś port
Czy w sieci windowsowej, NetWare, login skrypt, "podłączaj przy
logowaniu" ?
I czy chodzi ci o przechwycenie portu LPT dla aplikacji dosowych
Być może brak zalogowania powoduje odmapowanie drukarki a po zalogowaniu
trzeba to odnowić ?
A do oki chyba lepszy by był sterownik oki (wiem, wiem że emuluje :) )
ja używam je w trybie Microline