Re: cdrom x48

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 15:34:43 MET DST

widze ze macie ten sam problem co ja kiedys!!
Tez mialem 48 lg, ale to bardzo dziwny sprzet. Rozwalilo mi plytke - TDK
reflex z empetrojkami. Z tego co wywnioskowalem po rozebraniu cdromu to
(przynajmniej u mnie) urwala sie prowadnica z soczewka i uderzyla w plytke!
No coz te "48x" robi swoje. hihihi. Teraz mam lg 40 i jestem bardzo
zadowolony! Jest cichsze chodzi tak samo szybko, czyta wszystko i jest ok!!

Pozdro