Re: Abit BE6II i W2000

Autor: Marek Szymański (mszyma_at_promat.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 14:21:37 MET DST

Witam,
Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8F6F8EB16kennydiedontheredpil_at_194.204.152.38...
> -~*FRAMKO*~- <da whatever>

> Trzeba na poczatku instalacji kiedy instalator sie pyta czy chcesz
> doinstalowac jakies sterowniki do kontrolerow odpowiedziec twierdzaco i
> podac mu dyskietke ze sterownikiem.

Raczej nie,
Dla kontrolera HPT 370 (UDMA100 ) Abit zaleca [STRONGLY SUGGEST]
instalację na IDE 1 lub 2, następnie - w dzialajacym już systemie -
dodanie drivera poprzez Device Managera ...
Dopiero później - w miarę potrzeby - można przepiąć dysk na IDE 3 (4).
Podobną ścieżkę zalecają dla NT - i przy próbach dodawania HPT370 z marszu
miałem klopoty, natomiast droga dwuetapowa - zadziałała.
Pozdrawiam,
Marek Szymański