USB na PC-CHIPS M726

Autor: Roman Rogóż (romek_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 12:14:58 MET DST

cześć
wczoraj zarzuciłem taki temat na grupie hardware ale bez odzewu
może tutaj ktoś pomoże
robię <CTRL-V>

Mam takie pytanie
Czy któryś z kolegó używa płyty PC-CHIPS M726
a konkretnie USB na tej płycie.
Potrzebuję opisu pinów do których podłącza się gniazda USB, mysz PS/2 i
podczerwień
Nie mam oryginalnego śledzia, a nie chcę eksperymentować żeby nie zrobić
jakiegoś zwarcia.
Może ktoś ma w swojej instukcji to opisane, bo ja w swojej mam tylko
napisane
że jest takie złącze na płycie, a to to ja też wiem.