Re: Błedy rejestru Win9x - walnięty dysk twardy?

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 11:06:33 MET DST

>Sprawa troche nietypowa bo w zasadzie nie spotkałem sie z takimi problemami
>na innych PC. Mam stary komputer 486DX4 z HDD Segate 2,1GB i Windows 95.
>Bardzo często wystepuje komunikat typu " błąd rejestru systemowego W9x ".
>Fachowcy z CHIP sugerują problemy z HDD. Testowałem go różnymi programami i
>nic nie wykryły. Jak rozwiązać ten problem, czyli jednoznacznie określić
>przyczynę błędu?

    Mi cos takiego zdarzalo sie przy watlej jakosci dimm-ach na plycie
(krotko mowiac moze to byc wina pamieci RAM - testy zapisu/ odczytu
przechodzily, ale nie mogly utrzymac informacji dluzej niz 1 minuta).
Sprobuj wymienic pamieci (a jesli jest kilka modulow, to usun jeden z nich)
i przetestuj maszyne...

Pozdrawiam