Odp: Prosze o porady w sprawie format HDD

Autor: Krzysztof \ (kshyhoo_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 01:46:09 MET DST

Raz widzialem podobna sytuacje.Wtedy to bylo tak ze byl sobie dysk 2.1 GB z
jedna partycja FAT32.Po czym jakis inteligent wsadzil dyskietke startowa z
dosem ( chyba 5 czy jakos tak) i podczas startowania z dyskietki , nagle
zaczal sie sam dysk formatowac.Koles poczekal do konca formatowania i zaczal
instalowac wine az tu nagle komunikat ze jest za malo miejsca na win95
.Okazalo sie ze dysk sie sformatowal na jedna partycje 45 MB fat16.

Pozdrawiam

Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński
e-mail : kshyhoo_at_go2.pl
            kshyhoo_at_promail.pl