Odp: Problem z Voodoo 1

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 01:24:08 MET DST

Użytkownik Chris de Buud <wadis_at_friko.internet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:msNa5.44823$Qw1.1052718_at_news.tpnet.pl...
> Sasiad przyszedł z kompem :
> P 200 bez mmx
> sb 16
> 32 RAM na simm-ach
> Graf. Cirrus Logic 4556 2Mb
> Płyta glowna Fic 2005 na Via
> i poprosil zeby wstawic do tego voodoo 1.
> Miesiac temu ta karta chodzila slicznie w innym zestawie z p 233 mmx,
> 8mb ati.
> A tu zima. Polowa gier stwierdza brak ramu na tekstury.

Nowości to raczej na nim nie pójdą.

> i co najdziwniejsze - DXdiag stwierdza , ze 3dfx ma tylko 2 mb ramu

Bo tyle ma 2 na framebuffer i 2 na tekstury.

> a karta graf.(Cirrus) nie obsluguje direct3d.

Przeinstaluj DirectX(też najnowszy najlepiej).

> Jak sprawdzic czy akcelerator jest ok? czy moge go wlozyc do mojego pc i
> podpiac pod TNT2 ?

Powiniwn chodzić.

> I jeszcze jedno- kazdy program korzystajacy z direct3d powoduje dziwny
zwis
> kompa( tzn Ctrl+Alt+Del powoduje restart, ale ekran jest nadal ciemny.
> Pomaga dopiero reset)

Czy te gry nie wymagają MMX?
Proponuje dać mu najnowsze stery.

--