problem - SOltek 77KV

Autor: RYGAR (rygar_at_provider.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 20:50:23 MET DST

Witam towarzystwo!

Moze ktos z was wie, co to za dziwo?
Ma plytke Solteka 77KV (via kx133) + Athlon 600 (nie krecony), modem
bodajze Zoltra Spiryt, grafa Matox 400
wszystko hula pod win 2k

po uruchomieniu kilku programów jednoczesnie, np. Outlooka, Iexplorera,
Photoshopa, ImageReady, Dreamweavera, i jeszcze paru innych blokuje się port
USB! Zadne z urzadzen podlaczonych do USB nie chce dzialac...po wylaczeniu
ktoregos z programów wszystko wraca do normy...

to znaczy po kolei leci to tak ze mam uruchomionych kilka programów,
uruchamiam kolejny i nagle blokada (uzywam tabletu graficznego na USB wiec
od razu przestaje mi dzialac, podobnie jak i skaner) - ale programy chodza
normalnie. Jak wylacze ten "nadmiarowy" proggy - wszytko wraca do normy!....
Niedlugo chyba wlosy sobie powyrywam przez ten system....

naturalnie pod win98 wszystko jest ok

aha. plyta ma podwojny kontroler USB. Siedzi na IRQ 11 razem z modemem i
Matroxem (lacznie 4 urzadzena na jednym przerwaniu: 2 x USB + grafa i modem)
nie ma zadnych komunikatów o konfliktach.

pozdrawiam grupe
RYGAR

  -= RGR DESIGN =-
     www.rygar.net