Prosze o porady w sprawie format HDD

Autor: Leszek Niedziela (camelot_at_poczta.sylaba.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 19:42:40 MET DST

witam,
w swiecie pece jestem nowy... od zawsze pracowalem na Macintoshach,
teraz dostalem od znajomego w prezencue pece.
Nie bylo w nim dysku twardego: kupilem malutki (2,6 GB) ale nowy. Z
podrecznikiem w reku fdisk, format ale... dran zaklada tylko podstawowa
partycje DOS o maksymalnej wielkosci 41 MB! Ja nie chce tak!!!! A gdzie
reszta? Kazda inna kombinacja napotyka na odpowiedz: brak miejsca na
zalozenie wiekszej partycji. Mecze sie juz tyle godzin.... prosze dobre
dusze o pomoc!

uff!

pozdr
Leszek Nie