Re: Skasowany BIOS!

Autor: Kaczorr (kaczorr_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 18:00:12 MET DST

Witam

Mariusz wrote:

> Jedynym znakiem życia z jego strony jest ciągła próba odczytu dyskietki i
> pikanie seakera.

Masz szczescie :-) Blok pamieci odpowiedzialny za stacje dyskow nadal
dziala. Zrob dysk
startowy z plikem autoexec.bat o tresci :
A:\awdflash (nazwa BIOS'u) /PY /SN /CC
Oczywiscie na dysku musi byc tez flasher i BIOS.
Pozniej wkladasz dyskietke i wlaczasz komputer. Kiedy dyskietka konczy
prace
wylacz komputer i wlacz go ponownie. BIOS powinien byc na miejscu.

> Dodam, że posiadam nową wersję BIOS-u, tę której nie udało mi się
> nagrać,
> a także dostęp do identycznej płyty u znajomego.

Jezeli tamten sposob nie zadziala to jest jeszcze jedna mozliwosc (ale
tylko jezeli Twoj znajomy jest odwazny ;-)
Wlacz jego komputer. Wyjmij jego BIOS'a, wloz swojego i nagraj. Troche
to ryzykowne, ale skuteczne.

--
Pozdrawiam
Kaczor