Odp: Jak połączyć 2 PCty przez Serial (9 pin)?

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 18:13:15 MET DST

Takie schematy (kiedyś) znajdowały sie w DOS'owym Helpie przy komendach - o
ile dobrze pamiętem - interserv, inter....
są to komendy dosowe które musiały być wpisane w configi i autoexeci aby w
DOS'ie jeden z drugim (komputery) mogły byc połączone. Jeszcze lepszy opis
był kiedyś w NC helpie...

Dokładnie nie pamiętam - takimi sprawami zajmowałem sie jakieś cztery lata
temu.

Użytkownik Tadeusz Polanowski <goldring_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:396b339a_at_news.vogel.pl...