Re: Tanie karty grafiki

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 17:05:38 MET DST

> Co masz przeciwko G200 (mowimy o 2D) - ja nie mialem zadnych problemow
> (Photoshop, Coler itp)
jezeli chodzi o 2D - nic, za to wsparcie dla video g200 ma AFAIR zadne - i
wcale nie mowie tu o wodotryskach w rodzaju kompensacji ruchu czy iDCT
(Ati) - tylko o bardziej podstawowych sprawch - nie na darmo firmy
produkujace odtwarzacze softdvd przy g200 rozkladaly raczki - zdaje sie w
sumie ze jakis player powstal - o 3x wiekszej objetosci niz do innych kart
;-)

> W sumie w 2D to moze wystarczyc TNT1 (koniecznie jakas firmowa -
> Diamond, Asus, Creative).
Oczywiscie ze tak... z tym ze ati tez jest "firmowe" ;))
Sdroofko,