Re: Materiał do "Nie do wiary"

Autor: Lamer (misiotrybus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 15:03:41 MET DST

>Hehehe... jakiś czas temu pisano na tej grupie o wybuchających czytnikach
LG :-)
>Komuś płytka się rozsypała w czytniku, wyrywając klapkę z przodu CD-ROM'u
>i masakrując jego wnętrze :-)))

No i pozostaje jeszcze inwencja serwisantów: w nowym kompie nie chodzi
stacja dyskietek.
Sprawdzam - połączona prawidłowo. Cuś mię tknęło i ją wymontowałem. Z dołu
miała nieosłonięte koło zamachowe. Nie kęciło się, bo było zalepione
wielgachnym
stickerem, który głosił: "Zerwanie grozi utratą gwarancji!"