SAKNERY - POMOCY !!!

Autor: Marek Smolinski (mark_at_dove.boa.uni.torun.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 14:04:55 MET DST

Czesc Wszytkim !

Ludzie pomocy !
Kupilem skaner UMAZ Astra 2200, pierwszy egzemplarz mial wade fabryczna,
czekalem tydzen, drugi egzemplarz wogole nie dalo sie podlaczyc,
- do wymiany. Czy te skanery ro takie wielkie gowno ?.
Nie wiem czy czekac na trzeci egzempalrz.
Chyba wezme cos innego, moze ktos moze cos polecic, do ok 1200 zl.
Moze ktos ma Agfe 1236S ?. Jakie jest Wasze zdanie o tym modelu ?
Kilka osob skarzy;o sie na skanery Agfy,
podobno zle skanuja drukowane obrazy i sa wolne.
Tylko prosze nie opowiadajcie o testach Chipa,
Dla mnie te testy sa nic nie warte, nie mowiac nic o awaryjnosci
sprzetu,
cos moze osiagac doskonale wyniki w testach i jednoczescie byc byc
awaryjne poczawszy od 6 miesiaca uzytkowania !
Poza tym firma dostarczajaca sprzet do testow moze chyba przetestowac u
siebie
kilkanascie egzemplarzy i najlepszy z nich dac Chipowi do testow.
Tyle razy sie nacielem na testach w gazetach, ze darujmy je sobie.
Dlatego pisze do Was, ktorzy uzywacie ciagle skanera, Wasza opinia
bedzie
napewno bardziej kompetentna niz testy z gazety.

Mowiac krotko:

1. czekac na trzeci egzemplarz UMAXA ASTRA 2200 ?

2. Czy ten skaner jest dobry a ja mam pecha, czy tez to szmelc ?

3. Jakie jest Wasze zdanie o skanerze Agfa 1236S (wady i zalety) ?

Dodam, ze mocno zalezy mi na czasie, musze sie szybko zdecydowac.

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Marek S.

       Marek J. Smolinski E-mail: MARK_at_CHEM.UNI.TORUN.PL
  OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
  Gagarina 7/112  87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
                                      FAX   NO. (+48) (056) 6542477