Odp: Caviar 20GB

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 13:44:22 MET DST

Jak chcesz mieć dysk niezawodny -- zapomnij o WDC. :)
LC. :)
> Jak obecnie sie przedstawiaja jakosciowo dyski Caviar ?
> Kiedys za czasow dyskow o pojemnosci rzedu setek MB byly to najlepsze.
Potem
> slyszalem ze czesto padaly. Jak jest teraz?
> Zaciekawila mnie oferta detaliczna jednego ze sklepow w ktorym Caviary
20GB
> sa po 495 zl.
> To sa pewnie wolniej-obrotowe bo 7200rpm sa po 700 z hakiem.
> Inne pytana:
> 1. jaka predkosc maja te wolniejsze "dwudziestki"
> 2. Jaka jest roznica tranferu i czasu dostepu w stosunku do tych 7200rpm
> 3. czy to sa dyski UDMA 33, 66, F-ATA ?
Ja mam 20GB na 5400 na 66 -- kupiłem do backupów i nie zależy mi na jego
niezawodności. :)
Zawieszalność -- w ,,normie" :) -- czyli do pracy bym go nie polecieł. :)
Symbolu Ci nie podam, bo aktualnie to on siedzi w kompie,
a w czasie pracy nie bedę go wyciągał,
choć wiem z doswa, że nic złego by się nie stało. :)
LC.