Force Feedback Racing Weel

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 10:37:56 MET DST

Po podpieciu tej, jakby nie bylo bardzo dobrej kierownicy w W98 wykrywa mi
urzadzenie IR, a wlasciwie port takich urzadzen. Co to jest? O co tu chodzi?
Usunalem go z systemu, ale zostaly prefsy w Control Panelu. I pewnie jakies
bardziewie w rejestrach.
Ktos sie z tym spotkal?

Druga sprawa to sterowniki. Zaciagnalem najnowsze (chyba z lutego tego roku)
i po zainstalowaniu cos sie popieprzylo tak ze w Colin'ie mialem gaz pod
hamulcem a hamulec pod gazem. Dodatkowo po puszczeniu gazu od razu wciskal
sie hamulec no a potem wsteczny... Zeby bylo smieszniej w panelu kontrolnym
tej kierownicy wszystko dzialalo poprawnie
Mialem szczescie ze mialem backup rejestrow bo zadne przeinstalowywanie
sterownikow lacznie z ich fizycznym usunieciem nie pomagalo. Przywrocenie
starych rejestrow pomoglo ale.. ciagl mam watpliwosci dlaczego taksie dzieje

--