Odp: Jak odzyskać folder Moje dokumenty

Autor: Marcin Grzabel (marcing_at_hm.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 09:43:37 MET DST

moze zadziala tak: klikasz na ikone MOJ KOMPUTER, potem DYSK C i jesli masz
okno na caly ekran to je zmniejsz i naspnie i tym otwartym oknie odszukaj
katalogu MOJE DOKUMENTY. Jak juz go znajdziesz najedz na niego myszka i
przeciagnij na pulpit, caly czas trzymajac prawy przycisk myszki. nastepnie
pusc przycisk i jak otworzy Ci sie menu to daj UTOWRZ SKROT... !
A jak nie to poczytaj pomoc, a jesli to tez nie to zadzwon do microsoftu.

--
#Information wants to be free?#