Problem

Autor: Wojciech Moszycki (wmoszyc_at_eucalyptus.usoms.poznan.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 08:38:02 MET DST

Witam!
BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!

Proszę o jakškolwiek pomoc w poniższej sprawie. Jest to dla mnie ważne i
bardzo pilne . Z góry dziekuję za wszelkie sugestie, ale do rzeczy. Składam
komputer z m.in płyty Shuttle AV-14 na chipsecie Via Apollo Pro 133A oraz
kartš ELSA Erazor III Pro z TNT2 Pro 32 MB. Cišgle mam z niš problemy. Po
zainstalowaniu gdy chcę wejœć w ustawienia żeby zmienić roŸdzielczoœć to
pojawia się znany komunikat RUNDLL32 :"RUNDLL32 spwodował bład:
nieprawidłowa strona w module ELSAEZ3D.DRV przu 001". Formatoewałem dysk i
znowu to samo przegładałem BIOS i juz nie mam pomysłów. Raz pokazł mi sie
nawet taki komunikat w Microsoft Visual C++ Runtime Library: "Program
C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE abnormal program termination"
Czy karta może byc uszkodzona czy poprostu wina chipsetu płyty który gryzie
sie z kartš. Jeszce raz z góry dziekuję za pomoc!

Pozdrawiam
Wojciech Moszycki
wmoszyc_at_mail.usoms.poznan.pl