Odp: Wydajnosc viper550 tnt 16MB a TNT M-64 32MB

Autor: fachman (fachman_at_sprintnet.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 02:23:08 MET DST

> Testowane to bylo na Abit BH6 Celeron II 533_at_800 160 Ram'u Win98 se
> roznica w 3dMarku 2000 to okolo 500 pkt. na kozycs Vipera
> z Viperem to troche ponad 2000
> a z TnT M-64 32MB to okolo 1550

Pierwszy blad. Na co ci wynik nie majacy zadnego odzwierciedlenia w grach?

> czyzby dobra firmowa karta byla lepsza od 32 noname ale na nowszym
> dziecku Nvidi czy ta okrojona wersja jest az tak beznadziejna
> Sterownki:
> Detonatory 5.16 i 5.22 oraz 3.68

Drugi blad, uzyles sterow optymalizowanych pod GEFORCE a nie pod TNTx

> Wnioskuj z tego ze nie opalca sie tej karty mu wymieniac.
>
> Ponadto taki fakt optyczny w 3dmark'u viper jak nie wyrabia to zwalnia
> a TNT M-64 robi takie wielkie skoki nie trzyma np 7 fps tak jak viper
> tylko daje np z 15 fpd a potem nie wiem z 2fps takie dziwne skoki.
> chyba dobrze to wytlumaczylem.

Typowy objaw zle skonfigurowanego sprzetu. Trudno mi cokolwiek
konkretniejszego powiedziec o tym gdzie tkwi twoj blad, ale jakbys chcial
sie dowiedziec czego mozesz oczekiwac ogladnij sobie to:

http://bws.sprintnet.pl/hardware/graphicscards/powercolor-tnt1/r_1stwordspl.
html

 Pozdrawiam.