Nagrywarka Yamaha 4416SCSI

Autor: Harry (roman_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 22:22:48 MET DST

Może niekoniecznie na temat ale proszę o pomoc. Po postawieniu windy po
padzie stała się rzeczktóra mnie wkurza, mianowicie: jeżeli nagrywam CDRW
mogę to robić tylko przy speed'zie 2x, a nie możliwe 4x, próbowałem różnych
aplikacji (WinOnCd 3.7PE, Nero 5.0, Easy CD Creator 4.0, itp...), każda
zachowuje się tak samo, po włożeniu CDRW maksymalna dostępna prędkość zapisu
to 2x, a nie 4x. Opisany objaw nie ma miejsca przy CDR'ach, dostępne 4x.
Firmware w nagrywajce to 1.0j najnowszy dostępny (może on jest zwalony).
Jeżeli ktoś spotkał się z zagadnieniem to proszę o kontakt, może ktoś tę
zagadkę rozwiązał?