Re: Avermedia TV Capture98, VCR - problemy z instalacją

Autor: Tomek (hill_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 20:38:23 MET DST

Dzięki za info, dzisiaj w nocy będę sobie dłubał i zastosuje się do Twoich
wskazówek

nie, nie sprawdzałem i wsio jest ok., jak dotykam jacka to karta daje znaki
reakcji, dzisiaj jescze na wszelki wypadek spróbuje coś nagrać przez line
in.

> mógłby: 040BAAAJ VER1.03 .......
no tak, kiedy kupiłeś? ja w zeszły piątek i jak widać mam starszą wersję CD
od Twojej

operation...capture
> u mnie bylo to samo gdy miałem rozdzielczość ekranu ustawioną większą niż
> 1024x768, ale za to JTV działa aż do 1280x1024 - dalej nie miałem okazji
ja mam rozdzielczość ustawioną na 800:600, ale spróbuję inne.

pozdrawiam!

Tomek