Modem zajmuje linię

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 20:38:32 MET DST

Czy ktos sie spotkal z podobnym problemem: modem zajmuje mi linie, tzn. nie ma
sygnalu w telefonie podpietym do tej samej linii. Dzieje sie to od chwili
wladowania biosu, nie jest to zalezne od sterownikow. Wystepuje to tylko do
chwili np. polaczenia sie lub samego zainicjalizowania modemu. Nie jestem
pewien, ale pozniej wraca to chyba w momencie gdy wlaczaja sie jakies funkcje
oszczedzania energii, wiec jest za to odpowiedzialna opcja w biosie w power
managment: modem use irq i do wyboru sa rozne irq i n/a. Czy tu w ogole powinno
byc ustawione irq modemu czy jakies inne a moze n/a? Troche sie bawilem tymi
opcjami ale problem pozostal.
Prosze o pomoc!