Avermedia TV Capture98, VCR - problemy z instalacją

Autor: Tomek (hill_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 18:03:32 MET DST

Witam szanownych grupowiczów,
właśnie kupiłem sobie Avermedia TV Capture w/VCR. W promocji dostałem też
kłopoty o których w momencie kupna nie było mowy.
No ale do rzeczy:
Stery (standardowe z płytki) instalują się OK. No to instalujemy soft z CD.
Zaraz na początku instalacji dostaje na twarz komunikata: "You choose the
wrong application!". Na płytce jest także soft do TV Phone ale komunikat
jest ten sam. Wiem z opowiadań że standardowy soft jest do bani, no ale aż
na tyle że nie można go zainstalować????

No to do Internetu. Soft do ściągnięcia jest, ale tylko do capturingu i
obsługi pilota (???). Soft do VCR jak widać rozprowadzany jest tylko z CD, a
ten nie chce się zainstalować.

No dobra, mam ten soft z netu zainstalowany - w pasku mam ikonkę coś na
kształt pilota, klikam w to dwa razy:.....HARDAWARE
INITIALIZING.........sru!!! program performed illegal operation...capture
device initializatoin failed czy coś w tym stylu.

To jedna para kaloszy, druga to taka że w JTV nie mam dzwięku. Ale dzisiaj
jeszcze będę się z tym pałował. Może Borg TV pomoże i grzebanie w
rejestrach. Najnowsze stery z netu też nie pomogły.

Co do pierwszego problemu czy ktoś się z tym spotkał? No bo chyba płytki z
softem w danej partii są te same i ktoś musiał się z tym spotkać. Jeżeli
ktoś z Was ma tę kartę czy mógłby zobaczyć jaką ma wersję płytki CD? U mnie
jest Version 0.90, 040BAAEB.

Aha, mój komp to Pentium 350, Matrox Millenium, Yamaha 724A - żadnych
wspólnych przerwań nie odnotowałem.

pozdrawiam

Tomek

ps. czy wie ktoś co mają na wyjściu te zworki na karcie? czy dzwięk poprzez
"audio out" tego tunera i line in karty to jedyne rozwiązanie?