Odp: przejsciowka

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 15:31:55 MET DST

> Mam pytanko.
> Czy istnieje przejscowka z LPT1 na COM1 ????

Niestety, ale nic z tych rzeczy.

> Siadl mi port drukarki i szukam jakiegos alternatywnego rozwiazania.

Zobacz na www.televox.pl - mają tam karty z portem LPT. Jest tez inny
(tańszy) sposób: poszukaj w starociach (może będą mieli na giełdzie) karty
Multi-I/O. Takie rzeczy praktycznie nie mają już żadnej wartości
materialnej, a jeżeli będziesz miał szczęście i trafisz na egzemplarz, w
którym można (jumperami) wyłączyć wszystko oprócz LPT, to jest spora szansa,
że taka karta ruszy na współczesnym PeCecie. Ja w ten sposób "wzbogaciłem
się" o dodatkowy port drukarki, chociaż zadziałał dopiero drugi model, który
próbowałem.

Zbyszek