Re: Zoltrix TV-MAX i rozowy ekran

Autor: Tom Gross (timec_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 14:45:25 MET DST

Uzytkownik "Adam Kolacz"

> Mialem podobny problem, ale z Asus 3400 TNT, u mnie przyczyna sa drivery
> detonator, po zmianie na zwykle od producenta poszlo ok. Niestety kazde nowe
> (nawet Asusa) stwarzaja ten problem.

Ja zainstalowalem drivery TNT2 v2.4 i overlay poszedl, ale ja nie chce miec starych
driverow, zalezy mi na nowych. Czy sa jakies nowe, moze detonatory ktore umozliwiaja
wspolprace z TV-MAXem. Czy ten problem kart TNT z kartami TV dotyczy wszystkich
tunerow tv, czy sa jakies ktore dzialaja dobrze? Moze ktos mi poleci?

TG.