Overclocking - once again.

Autor: Lilija (lilith23_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 12:26:25 MET DST

Poczytalem sobie miedzy dwoma swoimi postami kilka waszych. Mam jeszcze
jedno pytanie, tyle ze duze.
Ile i jak mozna maksymalnie wycisnac z zestawu:
abit bh6-II + Celeron II 533 (przejsciowka aopen, jesli to ma jakies
znaczenie) + pamieci LC 133 (wiecej nie wiem na ich temat, nie wiem zreszta,
czy jeszcze jakies informacje sa przydatne) + evermore tnt2 m64 32 mb. Do
tego jest hd ibm, jakis taki co podobno jest udma/66. Chce z tego wycisnac
jak najwiecej, ale bez wsadzania do lodowki i tego typu rzeczy.

Dzieki za pomoc i odpowiedzi.