Re: Szukam dobrej karty sieciowej.

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 09:20:13 MET DST

HeniOO wrote:

> cze
>
> polecam ALFA GFC2204 PCI Fast Ethernet Adapter - 50 zlotych w
> hurtowni,dziala jak inne markowe karty a jest tania. Uzywam jej w domu i
> pracy, pozatym jest to setka i za taka cene to REWELACJA!

Za 50 PLN to ja ostatnio kupiłem 3Coma 100Mb z Boot romem na pokładzie -
3Com daje wieczystą gwarancję. Wprawdzie nie jest to zbyt łatwo
wyegzekwować, gdy sprzedawca nie da gwarancji (ja miałem tylko gwarancję
uruchomieniową) ale świadczy to o niezawodności sprzętu.

Kup 3Coma - niekoniecznie nowego.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl