Re: Zasilanie monitora

Autor: Pawel Binnebesel (bip_at_tor.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 09:31:58 MET DST

AdamS <cieprog2_at_byd.top.pl> wrote:
: Mam pytanie zwiazane z zasilaniem monitora.
: Dotychczas bylo ono podawane z zasilacza komputera ale po wymianie obudowy
: zasilacz nie posiada takiego gniazda. Czy jezeli podepne przez istniejacy
: kabel + kabel taki ja do zasilania komputera do gniazdka to wszystko bedzie
: OK. czy wysle monitor do "Krainy wiecznych lowow"?

Bedzie OK. Tylko trzeba pamietac o wylaczeniu monitora.

                        bip