Re: Nagrywary z DVD

Autor: Marcin Helinski (helin_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 09:03:47 MET DST

DAREK wrote:
> I jak wrazenia, jakies porownania z innymi nagrywarkami ?
W zasadzie nagrywalem tylko jeszcze na jakims modelu Yamahy (SCSI).
Nagrywal OK dopoki nie spadl na ziemie. :(

Zanim kupilem Ricoha, zasiegnalem opinii o zwyklej nagrywarce tej firmy.
Jej uzytkownik nie byl zadowolony, po roku padla. Fakt, ze byl to jeden
z pierwszych modeli RW. Za to gosc, u ktorego kupowalem swoja mowil, ze
jest fajna. A ze ten gosc jest moim kumplem i biore od niego sprzet juz
kilka lat, wiec wzialem. Generalnie jestem zadowolony. Nie nagrywam plyt
bardzo "intensywnie", a te, ktore nagrywalem sa OK. DVD dziala w
zasadzie bez zarzutu (ale dopiero na plycie z chipsetem BX - przedtem na
VIA 693 (SOYO) rwal bardzo mocno). Czasami zdarzy sie, ze wywali sie
Soft dekoder, ale nie jestem przekonany, ze to wina DVD. Jedynym
mankamentem jest dosc duza czulosc na zabrudzenia i uszkodzenia na
plytkach - korekcja bledow nie jest niestety zbyt dobrze dopracowana. No
coz, ogolne wrazenie jest pozytywne - przede wszystkim dlatego, ze jako
calosc naped sprawuje sie poprawnie i do tego jest bardzo funkcjonalny.

Pozdrawiam
Marcin