kabel do SCSI 160

Autor: Tomasz Zarębski (tomek_at_opol.gazeta.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 08:27:03 MET DST

Witam
Mam dyski IBM'a Ultrastar 18 GB SCSI 160. Kabel w serwerze jest do
sterownika, ktory nie ma tego standardu, maksymalnie jest na nim chyba
Ultra-Wide 2. Podlaczam dyski do macierzy, ktora obsluguje SCSI 160, a
ona nie chce mi ich wykryc. Nie jestem pewien, czy to wina ustawien ID,
terminacji, czy moze wlasnie kabla. Fizycznie wtyczki pasuja do dysku i
macierzy, ale nie wiem, czy do SCSI 160 nie jest potrzebny specjalny
kabel?

Tomek