Re: Karta Graficzna na PCI - pomocy

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 01:19:00 MET DST

Użytkownik MARCiN said:

> Jaką kartę graficzną pownienem zakupić. Karta musi być na PCI ponieważ
> mam dosyć stary komputer (P1666MMX) a na płycie głównej nie ma wejścia
AGP.
> W sklepie polecono mi kartę Powercolor Savage 3D 32 MB. Gość w sklepie
mówił
> że jest rewelacyjna ale czym mam mu wierzyć. Czy możecie mi polecić jakieś
> inne karty graficzne do 400 zł. Z gróy dziękuję i pozdrawiam

Heh, Savage4 to jeden z niewielu nowszych dopalaczy na PCI wiec nie masz
prawie wyboru :).
Jest jeszcze Diamond Viper 550 PCI na Riva TNT - swietny, ale nowego nie
kupisz :).
No i Voodoo 2.
Jak na twoj sprzet to chyba wzialbym Voodoo2, bo kupujac Vipera lub Savage-a
wyrzucisz kase na sprzet, z ktorym bedziesz sie meczyl jesli zmienisz w
przyszlosci komp na lepszy. A tak i tanio (ok. 200 zl) i dobrze :)). Jakbys
nie mial karty odpowiedniej do tego wudulca to kup jakiegos taniego Virge-a
4MB.

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl