Re: Problem z twardzielem

Autor: Przemyslaw Walasek (przemekw_at_przemek.w.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 23:01:14 MET DST

In article Damian damian_at_tsk.pl says...
> Ostatnio strasznie zmalał transfer mojego dysku. Nie wiem, co jest
> przyczyną.
> Po sformatowaniu go i zainstalowaniu Windowsa na nowo problem nie zniknął.
> Czy ktoś wie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać ten problem?
Pod czy mierzy pan ten transfer?
W jakiej sytuacji transfer byl sprawdzany?
Sprawdzal pan na innym kompie?
Moze to nie dysk tylko jakas inna przyczyna, kontroler ide lub takie
inne.
 W takich przypadkach jak ten, laduje sie sprzet do szuflady i jazada
do innego kompa.

--
Walasek Przemyslaw (przemekw_at_przemek.w.pl)
"Reperezentacje Danii i Holandii spotykaly sie czesto.