Zoltrix TV-MAX i rozowy ekran

Autor: Tom Gross (timec_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 23:05:48 MET DST

Mam nastepujacy problem z karta tv Zoltrix TV-MAX:

Kiedy zalanczam byle jaka aplikacje do pokazywania obrazu z karty, to
zamiast obrazu mam rozowy kolor (w trybie overlay) zas w trybie zwyczajnym (obraz
przez cpu) to wszystko idzie normalnie, tylko ze jest bardzo brzydki i powolny...
kazdorazowe przejdzie overlay konczy sie tym samym, rozowym ekranem w miejscu obrazu
(czasem
jest poszarpany, le zawszy w tym samym kolorze). Karta graficzna mam TNT2 M64 na driverach
3.6. o zrobic aby karta zaczela dzialac normalnie? Na innym komputerze (TSENG
ET6000, P200) na nowym AMD K6-2 550 z TNT2 nie idzie.

TG.