Re: Serwis "ACTION"

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 22:20:21 MET DST

On 8 Jul 2000 00:31:24 +0200, daniel.pykalo_at_sprint.com.pl (Daniel
Pykalo) wrote:

>pracowales na obu monitorach bo ja tak, przerazaja mnei znieksztalcenia
>samunaga szczegunie dolnej czesci obrazu tzw poduszka wypadku LG tego
>niema pozatym w samsungu zawsze ktorys rog ekranu jest mniej osrty niz
>pozostale wiem cos o tym bo caly czas pracuje na 700ift bo glupie LG na 795
>ciagle ma promocjie

Aby nie byc goloslownym moge powiedziec, ze na 700IFT mam okazje
pracwac. Podczas zakupu monitorow (mialy to byc 2 sztuki) bralem kika
mozlwosci pod uwage, byly to miedzy innymi Philips 109(chyba P), LG795
i Samsung 700IFT. Philips odpadl na poczatku,a na koncu LG no i
pozostal Samsung. Zanim jednak je kupilem lazilem po sklepach i
maltretowalem sprzedawcow i testowalem monitory. Od razu odrzucilem w
testach przypadki, gdzie moitor podpiety byl do badziewnej karty
graficzej (czasem takie kwiatki w sklepach sie zdarzaja) i oparlem sie
tylko na tych gdzie moglem popatrzec jak dziala z porzadna firmowa
grafika (Matrox, Diamond etc.) Final byl taki, ze stwierdzilem co
nastepuje:
LG najczesciej lekki brak zbieznosci skladowych w rogach - geometria
na ogol poprawna (ale zdarzally sie niezle kwiatki) - trudno (bardzo
trudno) w jednym sklepie wybrac dwa dobre egzemplarze.
700IFT - lepsza zbieznosc i powtarzalnosc jakosci sprzetu. Nie mialem
(duzego) problemu z zakupem dwu dobrych egzemplarzy w jedny miejscu.

Dzisiaj na tych Samsungach pracuje sie przy grafice i sprawuja sie
swietnie. Fakt, ze jak sie jednemu z nich bardzo dlugo przygladalem to
zauwazylem, ze ma lekka poduszke na poziomych krawedziach ekranu. Jest
ona jednak pomijalnie mala (w zaszadzie to sie czepiam - przeciez nie
moze byc az taki idealny). Poza tym zbieznosc bardzo dobra, ostrosc i
kolory super i gdybym mial teraz sobie kupic jakas siedemnaske to
bylby to 700IFT.

Nie twierdze, ze LG795 to badziew, ale IMHO 700IFT jest lepszy.

Pozdrawiam
GLide