Re: nie oszczedzajcie na przejsciowkach

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 21:44:51 MET DST

Dnia Sunday, July 09, 2000 Bartek napisał/a:

BO> nie oszczedzajcie na przejsciowkach, kupcie od razu cos porzadnego, a nie
BO> cos, co na papierze obsluguje fcpga a w rzeczywistosci nie ;)

 ee tam.
 Ja kupiłem najtańszą, jaka była i wszystko OK.

BO> BTW. na razie wyciagnalem z tego celka 8x95 przy 1,6V. przy max obciazeniu
BO> grzeje
BO> sie do 46 stopni. na 8x100 przy 1,7V niebieski ekran po zaladowaniu win98se

 spróbuj 1.75v
 U mnie tak chodzi i to całkiem stabilnie (ustawiłem dziś na noc ciągłe odtwarzanie teledysku
 w ASF na full screen i się nie zawiesił).

--
*| Michał Młynarczyk michal_at_gorilla.com.pl  |*
*| http://beep.prv.pl -> mp3 players zone   |*