Re: nie oszczedzajcie na przejsciowkach

Autor: Bartek Osiński (bartek_at_vc.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 17:36:30 MET DST

"Kowalski" <odzdoa_at_kki.net.pl> wrote in message
> ISTNIEJE TAM MOZLIWOSC USTAWIENIA JAKIEGO TYPU JEST OBSADZONY >PROCESOR.
na 3 przejsciowkach jakie mam (wszystkie oficjalnie obsluguja fcpga) nie ma
mozliwosci ustawienia typu procesora.

> TERAZ PYTANIE CZY CELERONY SA FCPGA CZY PPGA?????
celki I sa ppga celki II sa fcpga

>Z WSZYSTKICH JAKIE MIALEM DO KITU BYLY TYLKO TE Z PLASTIKOWYM >UCHWYTEM DO
ZAMYKANIA.

u mnie wlasnie MSI na plastikowy uchwyt i na niej dziala cel II. na 2
pozostalych przelotkach
z metalowych uchwytem nie dzialal

BTW caps lock Ci sie chyba zablokowal

--