Jaka dobra 17" ew 19" ?

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 13:27:44 MET DST

Pewnie to pytanie sie dosyc czesto tu pojawia, ale nie znalazlem jakos w
miare konkretnej odpowiedzi.
Poszukuje dobrego monitora 17" lub taniego 19". Max co moge wydac to 20-25
baniek.

Interesuje mnie przede wszystkim jakosc obrazu, a nie wysrubowane parametry
typu rozdzielczosc - bo 17" bede uzywal w 800x600, a 19" w 1024x768. Mam
slaby wzrok, wiec prosze nie dyskutowac, ze to za male rozdzielczosci jak na
taki monitor.

Chodzi mi to, zeby obraz byl wyrazny, stabilny i [to wazne] zeby jak
najslabiej odbijal swiatlo zewnetrzne.
Obecnie siedze przez monitorkiem 17" NEC MultiSync XV17, ktory powinien miec
ksywe "mirror" bo widze w nim dokladnie swoja twarz. Zero warstwy
antyodblaskowej.

Wiec jaki monitor byscie dla mnie polecili ?
Jak za trudno wybrac jeden, to moze inaczej: jakiego byscie *nie* polecili
?

pa
WR