Re: Cyfrowe wyjście audio z CD

Autor: Krzychu (marian_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 01:15:03 MET DST

Użytkownik R.Krawczyk <kraw155_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ifL95.32471$Qw1.761728_at_news.tpnet.pl...
> Jak połaczyc wyjscie cyfrowe CD z kartą SBLive?
> Jakiego kabelka do tego potrzeba?
> Gdy pytałem w sklepie o taki kabelek sprzedawca popatrzył na mnie jak na
> jakiegoś wariata
> i tylko wzruszył ramionami.
> Może tego nie da sie zrobić.
> Jeżeli da się to czy są z takiego połaczenia jakieś korzyści, np. lepsza
> jakość dźwięku?
>

> --
> Pozdrv.
> Roman Krawczyk

Otoz samo podlaczenie jest banalnie proste ( a kabelek kosztyje kupe szmalu
?????). Wystarczy zwykly dwuzylowy kabelek i dwie wtyczki ( tak zeby
pasowaly :) ), nalezy tylko uwazac z "biegunami" ale bez obaw w najgorszym
wypadku nic nie uslyszysz. Jednak istnieje tutaj inny problem otoz spotkalem
sie juz z takimi CD-Romami w ktorych wyjscie cyfrowe bylo ale "gluche".
Dowiedzialem sie pozniej, ze nie maja odpowiedniej elektroniki ( bodajze
Samsung SCR-24...cos tam ?? )

Zycze powodzenia

z powazaniem marian_at_go2.pl