Re: Podzial dysku na partycje bez kasowania istniejacych danych

Autor: azor (azor_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 18:05:31 MET DST

Użytkownik Leszek Bogdański <leszek.bogdanski_at_enter.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:uWH95.31898$Qw1.756331_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
>
> Chcialbym sobie zalozyc na twardzielu druga do celow archiwalnych, na
> wypadek ponownej istalacji systemu, co zdarza mi sie kilka razy w roku.
> Jakim programem (skad go sciagac) moge to zrobic, bez ryzyka utraty juz
> zapisanych danych. Czy Partition Magic pozwala na to?
> Pozdrawiam
> Leszek
kilka razy na rok, ja to kilka razy na miesiac, no moze na tydzien ;)

do tej pory uzywalem partition magica i jestem z niego zadowolony.
a skad go sobie zalatwic, nie moge powiedziec. Domysl sie ;)

mozna tez uzyc part'a ale z tego co mi wiadomo, widzialem tylko wersjie do
dysskow o rozmiarze do 8 GB

azor