Re: VIA 133A

Autor: Pael (pael_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 20:16:23 MET DST

> Niestety, nawet najnowszy chipset VIA 133A muszę odradzić z powodów
> [krótko]:
> 1. Potrzeba, jak zwykle, service packa do jakiegokolwiek działania
> 2. Mniejsza stabilność od np. i815 E
> 3. Słaba wydajność ATA, AGP x4 i memory transfer.
> 4. Jak zwykle, problemy z niekompatybilnością z innymi kartami itd.

Moze nie mam Apollo Pro 133A, ale koles - nie rób za wyrocznię...
Moze to nie BX :-) ale płytka ta dziala rewelacyjne u znajomego...
Moze po prostu nie trafiles w pełni sprawny model - to się zdarza teraz
coraz częściej - przynajmniej mi - mailem juz 11 płyt głównych - 4 z nich
nie były wadliwe - wymiana na inny model pomagała. Sprawa się ma podobnie z
innymi podzespolami - 2 kostki RAM mialem złe, 2 proce i jedna karte
graficzną...
Jeden za qumpli wymienil TNT na TNT i tuner TV na tuner TV
(rozumiecie? :-) i to rozwiazalo jego problemy ze sprzetem.
Jak by zrobiono te czesci dokladnie jak je zaprojektowano to by nie bylo z
nimi problemu.

Pael