Re: jak zgrac system z jednej partycji na druga

Autor: Marek Ambroziak (enter1_at_obywatel.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 16:11:05 MET DST

Użytkownik "koRnac" <koRnac_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> kupilem nowy dysk i chcialbym bez ponownej instalacji systemu przeniesc
jego
> zawartosc na nowy i aby sie system odpalal juz tego nowego, jaka komeda
> sluzy do tego pod dosem?
Bardzo prosto. Podlacz tego drugiego twardziela zaloz partycje i uaktywnij
ja, nastepnie ja sformatuj. Teraz przy kopiowaniu z dysku c: na d: otworz
Menu Start i w wybierz zakladke Uruchom gdzie w wolne wpisz copy c:\*.* /e
/h /k /r /c d:
Cala operacja trwa moze z minute i juz mozesz poprzekladac dyski. Zawsze tak
robie gdy kupuje nowego twardziela.
Marek