Re: HP 610c i word 2000

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 15:47:59 MET DST

On Fri, 07 Jul 2000 04:03:31 +0200, Arkadiusz Bšczek <abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>Witam
>
>Edytowalem rejestr (flags 8192) i dalej nie drukuje mi polskich czcionek
>tylko jakies
>wynalazki
>co to moze byc ?????????????
>(win98plse)
>Arek

Baaaardzo dziwne. Przeciez to co widzisz na podgladzie wydruku w wordzie idzie
do drukarki jako plik graficzny, drukarka nie uzywa swoich czcionek.
Moze sprobuj nowszych sterownikow (np. tych z chipa 2/2000).
A moze cos masz w samej windzie/offisie skopane. U mnie nie widac ą w twoim
nazwisku a jedynie s z daszkiem.