Czy w ten sposób da się złapać wirusa?

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 12:57:50 MET DST

Witam,

Mam zamiar pożyczyć od znajomej dysk twardy, na którym prawdopodobnie jest
wirus. Nie wiem jaki, ale chodzi mi o coś innego: Dysk włożę do kieszeni u
siebie w kompie, więc w czasie startu Win98 będzie on widziany jako drugi
dysk twardy. Program antywirusowy uruchomię dopiero po załadowaniu systemu
operacyjnego. Czy w międzyczasie jest możliwość, żeby wirus z pożyczonego
dysku (jaki by nie był ten robak) uaktywnił się i przeniósł na mojego
twardziela? Mam tu na myśli czytanie MBR przy starcie systemu i inne
takie... Oczywiście sam nie będę uruchamiał żadnych plików z pożyczonego
dysku.

Zdrówka,

--
# Waguś