Re: podkrecenie amd

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 11:52:31 MET DST

Za duza temperatura pracy procka , kup olbrzymi radiator , lub zmontuj jakis
ukladzik do chlodzenia woda :-))
Moj celek 333 podkrecony do 500 przy olbrzymim radiatorze i niemilosiernie
halasujacym wiatraku 8x8 cm ma temperature 35 C a wiesza juz sie przy 40
C.Pracowal wiec na granicy , dlatego zrobilem mu chlodzenie woda i
temperatura wynosi teraz 2C ponizej temperatury otoczenia przy pelnym
obciazeniu procka
Pozdro
Dexter