Re: Abit be6 II v.1.2 - tego jeszcze nie bylo - keybord problem

Autor: Jan F. Kurkiewicz (jankur_at_ki.onet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 11:09:15 MET DST

Użytkownik "Darek Lorenc" <dlorenc_at_controlp.tarnow.pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj kupilem i mecze sie z w/w.
> Jezeli wlacze kompa po dlugim postoju to startuje normalnie (na razie do
> DOS'a).
> Jezeli natomiast "postoj" nie byl wystarczajaco (sam nie wiem ile musi
> trwac) dlugi po dpaleniu komp nie widzi klawiatury i pisze:
> Keyboard is locked out - Unlock the key
> Niezaleznie czy klawiatura jes wogole podpieta czy nie.
> Probowalem z roznymi klawiaturami (dzialajacymi poprawnia na innych
> kompach) i zawsze ta sama sytuacja - locked ??
> Nie moge narazie instalowac Windy bo jak bedzie chciala zrestartowac to
> [...]

Jest to zdecydowanie problem biosu. Plyta nie moze zapoznac sie z jakowyms
komponentem.
- czy hd jest przelaczony na tryb "urzadzenie pojedyncze", jezeli posiada
taka mozliwosc jak np. Caviar moze stac i stac, jezeli zworka nie okresla ze
jest samotny...
- czy w biosie jest wlaczona opcja klawiatury, jezeli taka jest (u mnie byla
i troche mi zeszlo nad uruchomieniem...

reszty nie wiem
jfk