Re: abit be6 II - problemy:

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 02:24:01 MET DST

Użytkownik Tomek <tomes_at_tkc.olsztyn.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:P%s95.30258$Qw1.727042_at_news.tpnet.pl...
> Użytkownik "Roger" <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> startuje
> prockiem.

> Czy czesto przejscowki stwarzaja problemy?

Czasami się zdarza. Niektóre przejściówki są za cienkie. Poza tym Celeron II
566 to już typ FCPGA. Sprawdź czy nie ma zworek do ustawiania typu procesora
na przejściówce, może być uniweralna. Nowsze przejściówki są na PPGA i
FCPGA.

To po prostu musi działać i to bez żadnego wgrywania nowego biosu. Ciągłe
wgrywanie nowych wersji biosu nie jest panaceum na rozwiązywanie problemów
sprzętowych wynikłych z nieprawidłowej konfiguracji czy złego podłączenia
podzespołów.
Sprawdź czy dysk jest prawidłowo podłączony do kontrolera tą specjalną
(srebrną) taśmą. Rozumiem że ten dysk startuje gdy go podłączysz do zwykłego
kontrolera zamiast UDMA66 ? A czy jak wystartujesz z dyskietki to jest
widoczny dysk podłączony do UDMA66 ? Jeśli nie, sprawdź ustawienia trybu dla
tego dysku w kontrolerze UDMA66 ( czyli HPT370 ) i zmniejsz np na UDMA 2.
Może też być konflikt przerwań sterownika HPT370 z jakimś innym urządzeniem.

A ja nie. Wgraj nowy jak ci się ten znudzi.

Pozdrawiam.
Brychu.