Odp: DIvX

Autor: Thorm (wronek_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 00:50:07 MET DST

Można to zmienić (kodowanie dźwięku) i jak? Gdzieś w ustawieniach playera?
Dźwiękowa jest zintegrowana, ale nie pamiętam jaka (nie jestem teraz w
domciu to bym sprawdził). Do tej pory nie zależało mi na multimediach... ale
The Wall w DivXie :-)

Użytkownik Skalka <skalka_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:22t95.30263$Qw1.727176_at_news.tpnet.pl...